Åldersnojja

Nya kursen verkar.. ja den verka innehålla en hel del matematik och en massa formler! Verkligen inget som intresserar mig.. Men nu ska vi tänka positivt; Kanske till och med kan bli lite avkopplande att bara koncentrera sig på siffor (plus x och y) och inte läsa 600-900 sidor teori.. Föreläsaren verkar för övrigt vara helt okej (för en gångs skull!) - väldigt strukturerad och ordningsam.

På fredag fyller Camilla.. gammal! Jo jag vet att det egentligen är lite tidigt att få åldersnojja - 21 år är väl ingen ålder, eller? Känns som om jag nyss fyllde 20 - vart tog det här året vägen? I helgen hittade jag min födelsedagspresent från förra året - en vit t-shirt som jag blev påtvingad inne på Sivans med texten "Grattis Camilla 20 år!". Bara så ni vet så har jag mognat (öh, eller nåt..) under det här året och kommer definitivt inte skämma ut mig på Stallarna med något liknande (oavsett tillstånd!) - aldrig i livet - så om det finns planer av liknande slag kan ni lägga ner dem direkt!

Dags för min andra föreläsning i statistik..

Kommentarer
Postat av: ida

21 år är ju ingen fara :) Ha en trevlig dag tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback