Ahaa-upplevelse?

Mycket nöjd över denna dag. Morgonpromenix med Lina och Johanna innan klockan slagit sju. Iväg till bibblan för att plugga fram till lunch, hem och laga mat (riktig mat!), tillbaka till bibblan och sedan hem igen vid sju-tiden. Mest effektivt pluggande men dock även lite avbrott i form av diskussioner om vilka färger clementinkärnor kan inneha samt hur konstig min blekingska dialekt är (detta trots att jag har en väldigt neutral dialekt i förhållande till många andra blekingebor). Kanske förstår jag inte mer av statistiken nu än jag gjorde i morse, kanske har jag rört ihop allt onödigt mycket - hur som helst har jag verkligen FÖRSÖKT att lära mig allt det där idag. Hoppas innerligt på att den där ahaaaa-upplevelsen ska infinna sig snart, helst innan helgen och absolut innan onsdag i nästa vecka då det vankas tenta.
 
Ikväll väntas "Bonde söker fru" och "Greys anatomy". Undrar om jag lyckades övertyga en viss person under Bonde-söker-fru-reprisen att detta faktiskt är bland det underbaraste som finns. Hehe, tror inte det men man kan ju alltid hoppas.. ;)

image419

Statistik = BLÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback