Tiden går fort när man har roligt..

Usch, fick ett litet tråkigt besked idag och plötsligt insåg jag hur fort tiden här verkligen kommer att gå. Snart har ett helt läsår passerat, ett år till och sedan bär nog flera av utomlands för att studera ett år där. Efter det året är det dags för kandidatexamen! Läsa ännu lite till? Inte säkert att jag blir kvar här för det utan det kanske blir Kalmar eller BTH (det sisa hoppas jag nog inte på!) då Kalmar, BTH och Växjö Universitet har sina utbildningar tillsammans. Alltså; innan vi vet ordet av det kommer vi allihop att gå på sommarlov för sista gången och säga "Hejdå och lycka till i livet!" till varandra.

Usch.. det här inlägget lät ju inte alltför muntert! Nej istället ska vi fokusera på den tiden som vi har kvar här (allt det här kommer säkert låta helt främmande för de som inte pluggar på Campus!) - Grisfesten nästa - då ska vi ha lajbans! :)

Och ikväll ska jag matförgifta Malin och Johanna.. haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Din blogg är bra och du skriver kanon :) Kika gärna in hos mig och kommentera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback