Rapport från Ronneby

Uppe  med tuppen (iaf nästan) på min lediga dag. Vädet i Blekinge är riktigt trist då ett höstmörker har brett ut sig och vägrar släppa fram den annars så härliga vårsolen. Mamma och pappa jobbar, lillebror nummer 1 ligger och sover (som vanligt!) och lillebror nummer 2 spelar tv-spel (som vanligt även här!). Av någon anledning trodde jag att bara för att jag flyttade hemifrån skulle allt bli skillnad, att jag skulle komma hem en dag och plötsligt inse att inget är som förr men så är tydligen inte fallet. Alla är sig lika, sysslar med samma saker som de alltid gjort - livet levs och tuffar på i Ronneby som vanligt - med eller utan mig!

Ekonomiböckerna ligger fortfarande kvar i min randiga peakperformance-väska där jag la dem i onsdags efter föreläsningen och ärligt talat har jag ingen större lust att plocka ur dem därifrån heller (även här kan vi se att allt är precis som det alltid varit!). Hoppas att det går bättre för mina ekonom-kompanjoner!

Idag ska jag träffa Brattan och ska nog även ta en sväng förbi Jessie. Blir det någon utgång ikväll då? Nja, tröttheten och min plånbok talar sitt tydliga språk - jag bör verkligen inte gå ut! Å andra sidan - Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt!


Hälsning till Jooey - Blev inget monopol eller alfapet igår så behövde inte visa vem som bestämmer och tur är väl det  för är väl allmänt känt att spel inte riktigt är min grej. Hihi!

Kommentarer
Postat av: Jooeee

du har bara inte hittat det spelet som du regerar i ännu, kan ju inte påstå att du har provat dem alla. Just keep trying and you´ll find it! hihiii... kände för att vara lite internationell! sitter med mina ekonmiböcker framför mig och stirrar mig blind på texten :S....

2007-05-18 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback