Ovanliga vänner

Hade en trevlig middag hos Johanna med två högst ovanliga vänner. Resan den 14 augusti lär bli minst sagt intressant!

-Ja jag är glad att jag är någorlunda frisk! säger Johanna glatt och sekunden efter tar hon plötsligt tag i Malin och biter henne i benet. Frisk? Hm!

- Vems mage var det som kurrade?
- Det var min! Den brukar göra så istället för att fisa.
Haha, intressant mage du har Malin!

- Brukar du slicka på den här Johanna? frågar Malin och håller upp Johannas mjukis-kossa.
- Ja jag brukar hångla med den i brist på någon annan.
Haha!


Ovanliga vänner.. hm, jag säger då det! ;) Men tycker om er ändå! Tihi*


Kommentarer
Postat av: Jooeee

Jag är allt som börjar på O,
onormal, ovanlig... hahahaaa!!

2007-05-22 @ 12:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback