Livs-rapport från Camilla

Ingenting gjort idag.. Har väldigt svårt att motivera mig själv när tankarna snurrar. Istället slösar jag tid på onödiga ting för allt är ju roligare än att läsa finansiering. Tittat runt på inredningsting och gud vad mkt fint det finns! Nya gardiner här i lägenheten vore inte fel. Hm, men hur skulle det gå ihop med min nuvarande ekonomi? Förmodligen inte alls. 

Kanske ska ta en liten promenix och fräscha upp huvudet så jag förhoppningsvis kan tänka lite klarare ikväll? Men äh, ser ju ut att bli regn och då känns det inget roligt att gå ut. Kanske skulle sova en liten stund och hoppas på att jag ska piggna till? Äh, då somnar jag ju aldrig ikväll. Kanske skulle stänga av tv:n och datorn, fullkomligt isolera mig själv i min lilla lägenhet och tvinga mig själv att läsa finansierings-boken. Hm, det sista är nog det mest vettiga jag har kommit fram till idag men ack så tråkigt! Har åtminstone en heldag framför mig imorgon med plugg för då ska det banne mig pluggas med tanke på hur dåligt jag har skött mig idag. Har i alla fall varit på en föreläsning idag, vilken bedrift! Hm..
 
Äh, nu ska jag slå mig ner i soffan och läsa lite samtidigt som jag tittar på tv. Japp, säga vad man vill om mig men kompromissa - det kan jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback