Dunka mig gul och blå

Länge sedan jag var ute på Campus - flera veckor sedan faktiskt då det blivit många hemresor men ikväll vankas det fest. Okej, jag kan väl kanske medge att jag inte är jätte taggad men ska ta åt mig Johannas råd - sätta igång lite fartfylld musik och hoppa omkring här i min lilla lägenhet. Ska sanningen fram så behöver jag nog detta även om det kanske inte känns som det just nu, kan ju inte sitta här och glo heller. Klagar på att det inte händer någonting - kanske dags att göra något åt saken fröken Camilla?! Så ikväll ska vi ha kul - japp jätte kul! Positiv, positiv, positiv..

Just nu lyssnar jag på allkårslåten 2007 på repeat - har nog snart lärt mig den utantill. "Dunka mig gul och blå". Hm.. Men när du lyssnat på den ett 30-tal ggr så blir den ändå trots allt ganska klämmig. Hehe.



"Men kan vi ha på musik tror du med tanke på tvätten?" Haha, tur att inte alla är lika klyftiga som jag! Hm..



Självgodhet är också en sorts godhet - väldigt storsint sagt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: vicx

gillar den låten, den är cool


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback