ARG!

Okej, jag är sur, arg och irriterad! Var inte det till en början men nu är jag det.. Brydde mig inte alls till en början - inte det minsta! Trodde att mitt första U någonsin skulle kännas lite men var mest likgiltighet.. Var ju förberedd visserligen, väldigt förberedd. Irritationen uppstod först när jag såg hur många poäng jag fått på tentan - två jävla poäng från godkänt! Så jag sätta mig ner och plugga igenom kalkylering och internredovisning här på Campus den 9 juni då jag egentligen borde gått på sommarlov för två jävla poängs skull!

Var dock inte många som klarade tentan så känner mig långt ifrån ensam. Men känns ändå bittert.. Två poäng, kunde jag inte skrapat ihop det också?! Pucko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback