Utträde ur EU?

Tröttheten har satt sig i ögonen - rejält! Försöker ta mig igenom en bok om EG-rätten men lyckas inget vidare. Det står ord, meningar, stycken - ögonen ser orden och kan uppfatta dem men sen slår det knut då det ska skickas en signal från ögonen upp till hjärnan. Kan inte greppa vad det är jag läser om.. Egentligen är väl inte texten så ofantligt svår med däremot otroligt tråkig. Eller så är det kanske jag som är korkad, trött och väldigt ointresserad? Jo, så kan det nog också vara.. Nej Sverige borde gå ur EU nu med detsamma! Tänkte de aldrig på oss när Sverige gick med, på de stackars ekonomeleverna som måste läsa om EG-rätten? Å andra sidan så hade väl ett utanförskap lett till en massa bieffekter som kanske är ännu krångligare  och tråkigare än det här, vad vet jag! Suck.. Dags att återgå till studierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback