Tröttöga!

Tröttheten är väldigt påtaglig idag.. Försökte läsa lite i min civilrättsbok men hela två timmar resulterade i fem lästa sidor. Hm! Inte för att texten är speciellt svår egentligen men kan inte riktigt fokusera på orden och meningarna. Läser samma mening om och om igen och hjärnan kopplar inte riktigt idag. Söker efter den där glödlampan som plösligt tänds, vill ha en liten "aha-känsla". För visst är det väl ändå lite intressant det här Camilla, bara det att det är tråkigt att läsa om det?

Lägenheten behövs verkligen städas den också. Brukar ju tycka att det är kul att städa, i alla fall när jag gör det som en undanflykt från studierna, men idag orkar jag inte ens det. Har druckit kaffe(!!) två gånger idag men inte har det gjort mig speciellt mycket piggare. Beror det på att det är måndag? Men jag har faktiskt inte tid att slösa bort en hel dag den här veckan när det är så mycket jag måste göra.

Dags för föreläsning! Hoppas att jag kan hålla mig vaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback