Soooolsken

Åh, vad jag älskar det här vädret! Hela jag blir plötsligt mycket gladare och piggare (även om jag är väl medveten att det säkert inte verkade så i morse). Försöker just nu att plugga men går inget vidare för har svårt att få bort blicken från den underbart blå himlen. Altandörren står vidöppen, ett försök att få mig själv att tro att jag är ute och därmed inte behöver känna mig instängd i en liten etta på 25 kvadrat. Har precis gått en sväng runt Växjösjön tillsammans med Ida och har stor lust att gå en sväng till - men glöm det! Nu är det juridik som gäller! Men läser jag en stund nu kanske jag hinner gå en runda till innan solen går ner?

Fråga mig inte varför jag skrev det här otroligt onödiga blogg-inlägget (som om något av det jag skriver faktiskt skulle vara nödvändigt?! Hm!) men ville kanske bara berätta att jag är kär - kär i våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback