Pigg som aldrig förr!

Klockan är inte mer än nio och jag har redan tvättat 4 maskiner tvätt, duschat, dammsugit och torkat golvet i hela lägenheten. Var ska detta sluta? Pluggat har jag i och för sig inte gjort än och har ingen vidare lust med det heller när jag ser ut genom balkongdörren på den underbart blå himlen. Har dock seminarie om ett par timmar så hur jag än gör måste jag studera lite idag. Ska försöka hinna med att träna lite också och en sväng runt sjön vore inte helt fel det heller i det här vår-vädret. Planerna inför kvällen är väldigt få men så mycket kan jag i alla fall säga; det kommer att bli en lugn afton för min del!

Nej nu ska jag ner och hämta den sista tvätten i torkskåpet sen ska jag försöka att spendera några minuter med min kära civilrätt. Hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback