Överraskningsvisit

Jag, Ida, Anna och Johanna var hos Martin ikväll på överraksningsvisit med present, galsstårta och kakor. Tror faktiskt att det var ganska uppskattat trots den frågande minen. Och ja Martin - klart att det var meningen att vi skulle äta glasstårtan allihop och inte att du skulle lägga in den i frysen. Haha! Blev en trevlig afton med prat och skratt. Kvällen avslutades med en runda runt Campus tillsammans med Johanna.

Och för er som glömt mig idag - skäms på er! Är ju min namnsdag.. Äh, handen på hjärtat hade jag glömt bort det själv om inte Magda sagt grattis till mig i morse.


Vad håller jag på med? Tänker för mycket, tänker för långt - som vanligt, som alltid! Men ändå dras jag till tanken..

Dagens citat:
"Det är ju lite mysigt sådär att ha en i reserv" (sagt av Anna angående killar! haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback