Overallsittningen

Vilket härligt vårväder.. Tydligen ska det komma mer snö imorgon men det bortser vi från nu och bara lever i nuet. Tittar upp mot himlen och kisar lite mot solen. Jag och Lovisa gick alldeles nyss runt sjön och såg små barns lyckliga ansikten då de fick ut och cykla. Äntligen får jag ta ut min cykel på en cykeltur - lyckan är total! Åh, vad jag längtar efter alla vit- och blåsippor, efter fåglarnas kvitter och värmande solen. Okej, jag vet Johanna, de otäcka paren dyker också upp vid den här tiden men vi kan väl inte helt bortse från att de faktiskt är ganska gulliga ändå?

Overallsittningen igår var.. Hm! Ja vad var den egentligen? Vi lärde i alla fall oss en läxa - nästa overallsittning ska vi INTE gå ut kvällen innan. Mellanfesten var helt klart bäst trots att vi bara var tre stycken. Men kan man ha annat än kul tillsammans med två stjärnor? Och våra overaller var finast!

Men nästa overallsittning ska ni andra i "gänget" också följa med på.. Inga ursäkter godkännes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback