Mobiltelefon??!

Ska aldrig mer svara i mobilen då okända människor ringer - jag har lärt mig min läxa! Fick en liten trevlig avi idag och hämtade ut ett paket ute på ica - en mobiltelefon! Gaaahh.. jag skulle ju inte ha någon jäkla telefon! Tur att man har vänner som Johanna som ställer upp vid sådana tillfällen och ringer till telefonförsäljaren (låtsas att vara jag) och skäller ut personen i fråga. Haha! Nog för att jag var arg och irriterad (det var jag verkligen!) men jag hade ändå inte kunnat skälla på den lille telefonförsäljaren. Hade väl låtit lite sur till en början och sen hade jag suttit där, nickat och sagt "det är ingen fara!". Nej ibland är jag verkligen skrämmande lik min mor - hon är precis likadan!

Hur som helst - tack Johanna! Dina kommentarer till den stackars Erik var verkligen bäst.

- Det är omöjligt!
- Det är inte omöjligt. Hur kommer det sig då att jag sitter här med en mobiltelefon i knät??!

Och vi fick rätt.. Jag ska få skicka tillbaka den jäkla telefonen  - UTAN att betala något! Yippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback