Man ska vara hård och otrevlig!

Jaha, då blev jag inlurad i något dumt - beställt en mobil. Varför? Jag brukar alltid vara den misstänksamma och skeptiska och inte den som luras av telefonförsäljning. Nu har jag i alla fall skickat ett sms där det står att jag har ångrat mig och redan nu har jag mottagit två sms och 6 samtal. Jag är dock ungefär lika mogen som en femåring och vägrar att svara! Hm.. Lärt mig en läxa i alla fall - man ska vara hård och otrevlig redan från början och inte snäll och mjäkig. Ååhh!


Ska nu göra en sak som jag ogillar starkt, något som gör att rösten börjar darra. Men är man rädd för något bör man väl ta tjuren i hornen och ändå utföra det? Man måste väl våga för att överinna det man är rädd för? Och varför är jag egentligen rädd överhuvudtaget? Det är ju töntigt, jag vet ju det, men ändå kommer känslan av osäkerthet direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback