Lyckorus

Varje år är det samma sak.. Våren ger mig ett riktigt lyckorus och jag tankarna på hur lycklig jag är egentligen är dyker upp. Visst låter det härligt? Samtidigt uppstår dock en känsla av otacksamhet och otillräcklighet - att jag inte kan uppskatta och vårda allt jag har omkring mig. Eller nej, nu blev det felformulerat, jag uppskattar verkligen de jag har omkring mig men jag spenderar alldeles för lite tid på att visa hur mycket jag uppskattar dem. Vissa personer hör jag av mig till alltför sällan - jag borde bli en bättre vän, bättre dotter, bättre syster, bättre barnbarn.. Ska försöka med det också!

Idag fyller Mauuulin 20 år - Hurra! Tidigt(?!) i morse tassade jag, Lina och Johanna bort till Malin och grattade henne med tårta och skönsång. Hihi! Den hembakade tårtan var en Plopp-tårta - vad annars?! Ikväll blir det riktigt firande av Malin och då med dunder och brak. Me like!

Skickar en grattis-hälsning till både Malin och Martin (som också fyller 20 år idag)! Skickar även en grattis-hälsning till min far som fyller 46 år idag. Hrm, gamling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback