Lördagsafton

Melodifestivalen 2007 - vann rätt låt? Svaret är väl ganska givet - klart att rätt låt vann, det var ju The Ark! Hade funkat med Andreas Johnsson eller Sebastian också i och för sig (hur kunde Måns komma före Sebastian?!). Sitter just nu och tittar på reprisen av melodifestivalen i och med att jag knappt såg något av den igår. Vet ni att Sarah Dawn Finer bara är 25 år gammal? Hjälp, vad gammal jag känner mig nu! Hon är alltså bara fem år äldre än mig?!

Igårkväll var det firande av Mauuulin - trevligt som alltid! Av någon anledning hamnade jag och Lina på golvet under köksbordet där vi låg och gapskrattade (hm!), Emelie tog fel jacka på sig när vi skulle iväg till Sivans, jag hjälpte Lina att skicka iväg ett sms (förlåt Lina!), skickade själv igen en massa dumma sms, vi sjöng för Malin i kön till Sivans, tog många väldigt fina(?!) kort i korridoren utanför Malins lägenhet, Johanna åkte ner för ledstången i trappan, Linas ansikte domnade bort, min mor och far ringde (inte så bra kanske?!), Ida ringde berusad till sin pojkvän m.m. Med andra ord - en klart minnesvärd afton! Har inte sett korten från gårdagen ännu men har en känsla av att de inte är så smickrande. Haha!

Malin, Daniel, Emelie och Petter är söta som få! Hihi!

Kommentarer
Postat av: josse

Måns var ju 100000 ggr bättre än sebastian lilla du..
Jag ville the ark eller måns skulle vinna=)
Hoppas du o hade skoj igår. det hade jag. var hemma vid 05.30 =) pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback