Gifta mig rikt och bli hemmafru?

Jaha, då var det söndag igen! Imorgon är det måndag och då börjar tentaveckan på riktigt. Hur ska jag klara av det här? Vad har jag för plan egentligen? Det här kommer ju aldrig att gå.. Jag måste ta tag i mig själv!

Idag har jag satt upp ett par extra gardiner så nu bör jag kunna sova lite bättre på morgonen. Vilken tid det tog att stryka dem! Efter det lagade jag mat; korvstroganoff - och hör och häpna - jag tror faktiskt att jag lyckades! Wow! Jag har ett flertal gånger försökt med den här rätten men varenda gång har det blivit något oätlig sörja av det hela men den här gången smakade maten nästan som mammas till och med! Nej jag tror att jag ska satsa på att gifta mig rikt och sedan fungera som en hemmafru, för det verkar ju vara något som jag kan någorlunda numera. Hm! På så sätt slipper jag ju tentorna också - Jippie! Lyckan är fulländad.

Jag är glad att jag följde med igår, allt annat hade känts fel. Jag tycker så mycket om er så ni anar inte - mer än vad jag själv någonsin trodde var möjligt! Ni får aldrig försvinna, aldrig någonsin! Du är bland det bästa som finns - glöm aldrig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback