Effektiv

Onsdag igen! Mitten på veckan, vilket innebär att det snart ändå är helg och sen är det måndag igen och ny vecka.. Tiden går så väldigt fort. Tänk att jag snart har gått ett helt läsår här i Växjö och tänk att juridiktentan snart är här. Huu..

Idag har faktiskt visat sig vara en ganska bra dag, hittills i alla fall ska jag kanske tillägga. Klockan är inte mer än halv två och jag har ändå hunnit träna, läsa lite arbetsrätt, laga mat samt gå runt växjösjön med Ida. Mitt mål med dagen är nu att jag ska ha läst ut boken om arbetsrätten innan jag kan känna mig riktigt nöjd. Bör noteras att slutför jag det har detta nog varit den mest effektiva dag som jag upplevt sen jag flyttade till Växjö.

Fått ett brev av min kära mor idag. Brev är faktiskt något som är väldigt underskattat. När jag var liten hade jag flera brevvänner som jag skulle hålla kontakten med och varje dag sprang jag nyfiken ut för att titta vad brevbäraren kommit med för kul. Numera får jag mest bara reklam och möjligtvis någon räkning då och då. Så från och med nu ska jag nog försöka att skriva fler brev! Brev är dessutom mycket roligare och personligare att få än tråkiga mejl och sms. (Hm, undrar hur länge jag kommer att hålla det här?!)

"P.S. Jag längtar efter att du ska komma hem nu, det var så länge sedan! D.S."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback