Discodiska

Kan inte sluta att lyssna på dessa låtar. Är som besatt - vad är det för fel på mig? Hm! Inget fel i det i och för sig. Låtarna hjälpte mig alldeles nyss igenom disken. Discodiskning ska bli ett nytt inslag i mitt liv. "Dicodiska" låter mycket roligare än det vanliga ordet "diska". 

Just nu sitter jag och håller tummarna för en viss person som jag kan tänka mig är ganska nervös i just detta ögonblick. Jag vet att du kan klara det! Nästa gång vi ska till Karlskrona på bio eller dylikt blir det du som kör..

Mina tankar i övrigt går idag till en viss annan person. Hoppas att allt går bra idag även om det känns jobbigt. 

Nej nu måste jag försöka plugga lite! Måste läsa idag trots att det är bland det tråkigaste jag vet. Jag fattar inte hur jag ska klara mig längre fram i den här utbildningen för har verkligen jätte svårt för att läsa längre stunder. Ögonen går i kors och jag kan läsa samma sak om och om igen och ändå inte få något sammanhang i texten. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback