Då var det färdigt igen..

Det är tur att vi ska träffas senare ikväll för vi kan säkert behöva fylla i varandras minnesluckor. Men Malin var ju helt nykter, eller hur var det? Och Johanna hade ju vin i sin tumme och tidningspapper i fötterna. Själv kom jag på en väldigt bra fras "Alla ni som klappar händer klappar nu!". Hm! Stackas Lina trodde väl att jag var helt dum i huvudet när hon ringde. Haha! Undrar om det var det där jäkla Barcardi Razz som spökade igen eller om det var Rosévinet. Men Rosévin ska ju bara innehålla 1,25% alkohol? Eller? Konstigt..

Ikväll är det i alla fall overallis, det ska bli grymt kul! Och ikväll ska kameran också med. Tihi*

Ni är bäst! Så är det bara, bäst och grymmast!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som ni hade en spännande kväll igår..Ser fram emot att höra om detta då jag återvänder till campus! Hoppas sittningen i afton kommer bli till belåtenhet och att ni håller er borta från 1,25 procentigt rosévin..

2007-03-03 @ 14:35:53
Postat av: Anonym

Låter som ni haft en lyckad kväll.. måste få höra allt om det när jag kommer tillbaka!

2007-03-04 @ 13:41:02
Postat av: Emelie

Herregud. Nu går det utför. Har jag redan kommenterat ditt inlägg en gång? Och jag glömde åter igen att ange mitt namn. Jag är rädd för min hälsa.. Borde checka in på närmaste ålderdomshem med omgående verkan.

2007-03-04 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback