Underbar sommardag

Dagen innan tentan.. Hur är pulsen? Hur mkt bibliotekssyndrom har jag? Hur trött är jag efter att ha spenderat en hel dag i bibblan med bara en massa pluggande? Hm, okej jag erkänner.. Jag har inte suttit i bibblan hela dagen - jag vet att jag borde gjort det men icke! Vad blev då straffet? Jo en snygg solbränna (eller inte! Snararare röd!) och kanske ännu ett U på morgondagens tenta. Bra jobbat Camilla - verkligen supersmart gjort!

Å andra sidan har det varit en fantastisk dag med underbart väder, härliga vänner och många skratt - så som en solig dag ska vara! Har fått umgås med dem som jag sedan kommer sakna i sommar - kan mkt väl vara så att hela denna dagen var värt ett U...

Blir inget pluggande ikväll heller utan istället en huvudvärkstablett och sedan sängen. Tack för en superdag iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Kossan

Håller fullständigt med, vilken härlig dag. Det är sådana här dagar man minns när man femtio år framåt i tiden ser tillbaka på sitt liv.. Kommer sakna dig och resten av stjärnorna i sommar!

2007-06-07 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback