Tycker om er - ni är bäst!

Usch vad jag tycker om er! Kommer sakna er enormt mkt i sommar för att inte tala om den här ensamma veckan på Campus. Fy vad sorligt att säga "hejdå" till er idag. Tankarna på de sista åren dyker givetvis upp - gud vad jag kommer gråta då! Önkar er i alla fall en underbar sommar (Vi måste ses ngn gång iaf!!). Önkar Ida lycka till i Kristianstad och hoppas verkligen att du kommer och hälsar på oss till hösten. Du kommer vara saknad - det är ett som är säkert!

Nu ska jag sova (ja jag har varit ute och jag vet att det är tidigt att gå o lägga sig!!). Och åter igen - tycker om er - ngt enormt!



"När man ska förklara vem du är så är du fnissfia som alltid hörs! Du är alltid så glad.. "

Hm, från att ha varit hon som mest håller sig i bakgrunden och inte gör speciellt mycket väsen av sig alls till att bli detta. Kanske inte så bra - eller? Fast det är klart - hellre bli kallad för "hon som är alltid är glad" än "hon som alltid är sur".

"Men det är ju bra. Jag skrattar vanligtvis inte så mkt men när jag är med er skrattar jag hela tiden" Haha!


Kommentarer
Postat av: jooeee

Tycker så mkt om dig med... kommer sakna dig sjuk mkt i sommar!! det är tur att telefoner finns, så vi kan ringa och prata av oss och skratta lite(läs mkt) tillsammans... du är redan saknad!!!

2007-06-09 @ 11:05:37
Postat av: Kossan

Herre Jisses vad det kommer bli tomt utan er i sommar... vi ses och hörs dock!

2007-06-10 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback