Studentbal

Var precis nere i stan en runda med Emelie och Lina och på väg hem fick vi se de vackra baldeltagarna 2007. Vi var bara tvungna att stanna till en liten stund och beundra de vackra klänningarna och de fina håruppsättningarna. Kom på oss själva med att tänka "Åh, sån klänning vill jag också ha när det är min tur att gå på bal." Men vänta lite, jag har ju redan tagit studenten och redan gått på studentbal - för två hela år sedan!! Ja jag vet, var inte allför länge sedan jag skrev att det var två år sedan jag tog studenten men måste bara påpeka det ännu en gång. Väl hemma var jag alltså bara tvungen att gå igenom några kort från Galärens studentbal 2005.. Vad gammal jag har blivit!



Kommentarer
Postat av: sarah

snälla camilla, ta bort de två hemska korten på mig, jag ser inte klok ut!

2007-06-06 @ 21:53:11
Postat av: Camilla

Äh, var inget fel på korten på dig - men nu är de iaf borta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback