Linas uppgift

Tog Linas uppgift på fullaste allvar och har idag suttit större delen av dagen med mina ABC-kalkyler - trots detta förstår jag mig fortfarande inte på dessa besynnerliga kalkyler. Det är mycket möjligt att kausaliteten och logiken i dessa kalkyler är hög men det enda jag ser är en massa frågetecken. Däremot klarade jag Linas första uppgift galant, "Intäkt - Kostnad = resultat". Bravo Camilla!

Imorgon blir det inte mycket pluggande för då tar Louie studenten. Frågan är om jag ska hänga med ut på kvällen. Jag borde inte, jag borde verkligen inte! Men hur säger man nej utan att drabbas av samvetskval?

Imorgon lär även resultatet från finansieringen komma fram - käre gud, gör så jag klarar den tentan för orka inte tänka på den i sommar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du är! Nu ska du klara ABC-kalkylen på tentan! Lycka till!

2007-06-12 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback