Kalmar-resa

Regn, regn, regn.. men vad annat kan man vänta sig när jag är ledig?

Igår tog Josse och jag en tripp till Kalmar - där vi varit EN gång tidigare. Ditresan vållade inga större problem (förutom att det var svårt att få tag på parkeringsplats) men när vi från stan sedan skulle ta oss till Ikea blev det lite värre. Körde helt fel, frågade om vägen, körde fel igen och till slut fick Josses kompis Carro komma och möta oss och sedan lotsa oss ut till det gul-blåa varuhuset. Haha! Träffade Joooey och lilla Mathilda också i stan - så roligt att träffa en Campusbo igen! Synd att vi inte hann träffas så länge för hade mer än gärna spenderat en hel eftermiddag med att bara prata. Saknar er något väldigt! En väldigt trevlig dag i Kalmar hade jag i alla fall - var skönt att komma bort ett tag. Tack så mycket Josse - du är världsbäst!

Idag blir det en dag hemma med lite fix och don. Spenderat två nätter i Lyckeby på sistone så idag ska jag bara vara hemma och pyssla med sådant som man ofta tänker att man "borde" göra (Inget pluggande dock - inte än!).
 


Vad gör man när man tror man vet något som man egentligen inte vill veta eller när man inte vet vad man egentligen vill veta eller när man inte vet vad man egentligen vet.


Tänker på dig (er) - hoppas att allt ordnar sig!

Kommentarer
Postat av: Jooeee

Hade gärna spenderat den där eftermiddagen med dig med... får ta det senare i sommar. Antingen in Kalmar eller i Karlskrona!
Skönt att höra att ni kom hem säkert, trots lite felkörningar och så... thi*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback