Farväl

Några minuter kvar till hemresa. Har nu städat heeela lägenheten samt packat allt (eller ja, förmodligen har jag glömt några av de viktigaste sakerna som vanligt!). Väntar just nu på att min far ska komma hit och hjälpa mig att packa ner datorn och ge mig skjuts till Ronneby (samt ge mig en utskällning för att jag har så mycket packning).

För er som undrar så gick tentan åt skogen. Kalkylering är verkligen inte min grej men man kan väl inte vara bäst på allt heller! Haha! Orkar inte bry mig nu i vilket fall som helst utan nu vankas sommarlov - härligt! Vi får väl se om det blir en runda in till Karlskrona ikväll för att träffa Josse - tänker inte spendera ännu en kväll framför tv:n! 

Farväl underbara Campus (eller snarare tomma och öde Campus för tillfället)! Synes igen den 7 augusti i alla fall - då vankas omtenta i kalkylering - BLÄÄÄ!! Blekinge - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback