Ensam söndag

Hm, inte mycket pluggande idag, bara tre uppgifter i internredovisning (visserligen vääääldigt långa sådana!). Orkar inte ta tag i mitt liv när det är så varmt ute (alltid bra att skylla på ngt!). Hur ska jag ta mig igenom den här veckan? Hur ska jag ro detta i land? Suck!

Levt väldigt isolerat hela dagen.. Visserligen har jag inte varit hemma mycket utan har haft folk omkring men inte pratat öga mot öga med någon på heeela dagen. Eller jo, jag sa hej till My när jag sprang på henne i bibblan men det var nog allt. Tänk ett liv här uppe utan girlsen här - fy, då hade jag flyttat tillbaka till Ronneby för länge länge sedan!

Ner till tvättstugan igen och hämta tvätten!



Usch vad håller jag på med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback