Ugglar i min ensamhet

Åååhh.. Satans myggor de har i Nättraby! Myggbetten från i onsdagskväll kliar något otroligt så jag håller på att bli galen! Sitter här hemma alldeles ensam just nu - en fredagkväll! Har ingenting att göra till skillnad från alla andra verkar det som. Vissa festar, andra har filmkvällar (långt härifrån!), vissa är på Östersjö, andra ute i sommarstugan och vissa får man helt enkelt inte tag på! Själv har jag jobbat till klockan 21 idag och imorgon bitti väntas jobb igen så är väl lika bra att jag är hemma kanske men känns otroligt ensamt att sitta hemma ALLDELES ensam en fredagkväll - suck! Känns som om jag blivit något jäkla toffel över sommaren. Är på fester lite då och då men är oftast nykter på grund av att jag ska köra, upp tidigt m.m. Usch, jag gör ju aldrig något kul numera och jag känner mig allmänt.. ja tråkig! Imorgonkväll ska jag i alla fall jag också ta en sväng förbi Östersjö och träffa Malin och Emelie - trevligt värre! Och då tänker jag dricka åtminstone lite trots att jobbet väntar klockan åtta dagen därpå.

Ha det så kul på denna fredagkväll - själv ska jag sitta här och uggla och bara tycka synd om mig själv.. Blää!

Kommentarer
Postat av: Linsan

heeeeej!Kul att di hittade mig! Allt är bra här, hur är det med dej? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback