Lyckligt lottade

Tänk vilken tur vi har med sommarvädret i år! Vi behöver inte oroa oss för att få hudcancer, vi sparar pengar då vi slipper lägga ut pengar på dyra solkrämer, vi sparar ännu mer pengar då vi slipper inhandla solglasögon, vi behöver inte ha någon bikininojja för till stranden kommer vi aldrig i det här vädret ändå, vi slipper få en massa jobbig sand med oss hem efter en dag på stranden.. ja tänk vad lyckligt lottade vi är ändå!

Förrutom denna nyfunna positiva inställning kan bara min sinnesstämmning beskrivas med ett ord; trött! Faktum är att jag är dödstrött och känns som om jag lätt skulle kunna förvandlas till en liten Törnrosa och sova i hundra år. Hm, undrar om det hade kommit någon snygg prins och väckt mig också.. Inte så troligt nej! 

Eventuellt en sväng till lilla Josse idag (hoppas verkligen att jag kan hålla mig vaken tills dess). Ha det bra gott folk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback