Inge o gö..

Så illa är det faktikst idag! Inatt har jag sovit i lilla stugan på Aspan och det är också där jag har spenderat större delen av dagen (i blåsten!). Suttit på altanen och som en annan femåring gång på gång frågat min far "när ska vi åka hem?". Väl hemma beter jag mig lika småbarnsaktigt igen och går runt och gnäller över att jag inte har något att göra. Hm! När ska man växa upp egentligen? En trevlig afton igår med farmor och farfar hade jag i alla fall - en sån där kväll som stärker själen och värmer hjärtat (gud så filosofiskt!).

I onsdags var det mys-pys-kväll med Josse, Jim o Niklas i Nättraby (fast vid närmare eftertanke var nog inte Jim med). Blev film och popcorn och ett hundratal gäspningar. Tror jag har kommit in i en period där jag lider av kronisk trötthet för det spelar ingen roll om jag går och lägger mig tidigt - jag är ändå helt slut om dagarna och vandrar omkring som en nerdrogad mumie - ser mer död än levande ut. Hm!

Blir förmodligen en lugn afton ikväll. Alla är upptagna på sina egna håll så jag får väl spendera en fredagkväll tillsammans med mor och far. Oj, helt plötsligt blev jag ännu lite tröttare.. På söndag bär jag ensam av mot västkusten för ett litet besök i Halmstad - nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback