Telefon

Äh, det där med att skärpa till sig får nog vänta tills imorgon för idag har jag inte varit vidare skärpt. Suttit i telefon (notera att det är en mobiltelefon!) i nästan en timme nu. Bra att vi har rett ut allting för den där stenen som fanns i hjärtat igårkväll hade jag inte orkat med under en längre tid. 

Pratade även med min mor. Blir kanske en liten hemresa i helgen, men bara kanske.. Var kanske dumt att nämna det för lilla mamma för genast började hon planera allt hon och jag skulle hinna med IFALL jag skulle komma hem. Suck! Fast det är lite trevligt också förståss, att det är någon som saknar en. Och i ärlighetens namn så är jag ju en stor fantast av inredning och möbelvaruhus så jag lär nog inte lida alltför mycket. 

Nu ska här tvättas järnet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback