Sluta skratta?

Fy vilken hemsk film! Ska sluta prata, ska sluta skratta, ja det är väl lika bra att sluta existera helt och hållet. Fast tänk så mycket roligt jag skulle missa då. Ikväll är det exempelvis fest hos Ploppen. Skulle jag då sätta mig ensam i ett hörn och hålla tyst och inte skratta det minsta? Hm, när jag tänker efter är det nog inget som skulle hålla i längden. 

Idag har jag varit och tränat med Malin och Johanna. Skönt! Skaffat mig ett årskort också nu så nu hoppas jag verkligen att Johanna drar med mig under ett helt års tid. 

Glad att du är tillbaka, så otroligt glad! Men ska kanske inte hoppas och vänta mig för mycket. Jag med min naivitet brukar ju göra det annars och saker brukar ju allt som oftast ha en förmåga att aldrig bli som man tänkt sig.

Nu ska jag göra mig i ordning! Vi ses kanske i dimman ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback