Skärpning

Jag måste skärpa mig och det är nu! Jag har under hela hösten levt på tur, ren tur! Jag har klarat allting precis på gränsen och har inte ansträngt mig alls i den mån jag borde ha gjort. Jag ska faktiskt jobba med det här om några år och då ska jag kunna allt det här! Måste bli mer engagerad i skolan, måste tvinga mig själv till att plugga varje dag och inte bara glida omkring som jag gjort den senaste tiden. Nu är det en ny vecka, ny start, nytt liv! Hm.. Har jag inte hört något liknande förut?

Å andra sidan har jag aldrig mått så bra som jag gjort det sista halvåret. Har sänkt ribban ett par nivåer och det har varit otroligt skönt att slippa den där nackspärren som man får när man siktar för högt. Ingenting ska någonsin bli som det var, men i längden är det inte bra att ha det som det är nu. Förena nytta med nöje är min nya målsättning framöver!

Viket skitinlägg det här blev.. Precis som om jag kan hålla allt det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback