"Palla shiden"?!

"Bara festa, hela tiden, aldrig jobba - palla shiden!" Det finns dålig musik och så finns det extremt dålig musik och den här låten tar verkligen priset - jag lovar! Handlar dessutom om absolut ingenting, men trots det får jag väl säga att den är lite cool just för att den är så ofantligt dålig. Haha! Och svar nej - jag har inte laddat ner den här låten själv!

Så varför sitter jag då och skriver det här otroligt onödiga inlägget just nu? Jo, för jag orkar inte plugga mer. Det bara snurrar i huvudet just nu. BLÄ! Jävla tenta och jäkla skitbokslut! Tentan får gå precis som den vill för nu ger jag upp! TV:n nästa? Trots att jag inte borde så vet jag nog vad svaret på den frågan blir..

Kvart över sju ute på parkeringen imorgon bitti! Jippie! Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback