Ny lag?!

Besöket hos mormor och morfar idag var trevligt och stärkande. Var skönt att det inte var så mycket folk så man kunde sitta ner och prata med mostrarna och mormor och morfar. Träffade Simon och mamma en kort stund också (45 min). Har nog världens bästa mamma! Simon blir kaxigare och kaxigare för varje gång man ser honom. Haha! Och svar NEJ, ni rör inte mitt rum! Det är mitt, bara mitt och jag vägrar att byta ut det!

För övrigt har jag kommit fram till en ny lag som jag tycker att regeringen borde införa nu med detsamma; ett förbud mot att filma på fester! Visserligen skrattade jag en del åt de fina videoklipp som togs i fredags men ändå.. Usch! Nästa gång jag ska öva på kängdansen ska jag nog göra det i smyg här hemma istället för bland en massa folk. Men skratta - det kan vi i alla fall!

Film och vindruvor blir det ikväll.. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback