Inatt ska det ske!

Inatt händer det - inatt ska det ske! Klockan fyra inatt beger vi oss mot Stöten, mot de vita backarna och fjällen för att spendera en skidsemester där. Om vi kommer att ha kul? Givet! Vilka som följer med? Bara eliten! Om vi bara skiter i seminariet på fredag? Japp! Om det kommer bli den bästa skidsemestern någonsin? Lätt!

Varit uppe sen halv sex i morse och nu har jag nog packat nästan allting faktiskt. Annars är ju jag den som alltid är ute i sista minuten men idag har jag varit väldigt effektiv och duktig. Ska väl plugga lite nu tänkte jag sen blir det iväg till stan för att inhandla lite saker till resan. 


Vi ska till fjällen, fest hela kvällen. Ute och glider med snowboard och skider.
Vi ska till fjällen, fest hela kvällen. Se upp i backen för Campus-attacken!
 

So long suckers! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ähhm.. nu börjar jag bli något nervös. Har ALLA redan packat? Jag tänkte göra det någon gång mellan 18,45 och 18.55 idag... Varför är jag sånn satans tidsoptimist!?

2007-01-24 @ 14:54:33
Postat av: Emelie

Ifall någon retoriker läser detta vill jag bara påpeka att jag faktiskt kan stava till "sådan" även om jag oftast använder det något mer slangbetecknade "sånn". Ska det vara två n? tycker det ser lite skumt ut.. Sån. Sånn. Sån. Sånn. Skumt

2007-01-24 @ 14:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback