Ett tips; "Plötsligt i Vinslöv"

Plötsligt i vinslöv - vilken film och vilka hjältar den innehåller.. Aldrig sett den? Ett tips; se den! Fast ett ännu bättre tips; se den med människor som har lite humor. Holger är en riktig stjärna.. ojojoj! Det finns orginal och sedan finns det riktigt unika orginal och Holger tillhör absolut det sistnämnda.

Visste du att det här med bangolf (var uppmärksam på att det inte heter minigolf utan faktiskt bangolf!) är en hel stor vetenskap? Inte jag heller förrän jag såg den här filmen. Bollen måste exempelvis ha en viss gummiblandning i sig, den ska ha en viss temperatur m.m. När man tvättar dessa är det extremt viktigt att man låter dem torka ordentligt på en handduk innan man lägger ner dem i en väska eller dylikt. Glöm aldrig detta! Annars kan nämligen något förödande hända; lacken kan spricka! Man måste även tänka rätt när man spelar och tävlar i bangolf - jag KAN klara det, jag VILL klara det, jag SKA klara det! Håll siktet inställt på målet och inte på hindrena.

Har alltså varit hos Emelie ikväll, hela skid-gänget var där och åt pizza samtidigt som vi såg på "Plötsligt i Vinslöv". Är helt övertygad om att dagarna i Stöten kommer att bli det bästa på länge!


http://www.youtube.com/watch?v=uRM74HenKqM
Följ länken för att se att se ett klipp ur "Plötsligt i Vinslöv"! Vääääldigt sevärt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha.. håller fullständigt med om allt ovan. Plötsligt i Vinslöv är genialisk! Vilka härliga människor...

Postat av: Emelie

haha.. kan inte min egen bloggadress. Hur förvirrad kan man bli egentligen!?

2007-01-21 @ 11:55:35
URL: http://www.stjernfeldt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback