"Åh åh, ni dansar inte lika bra som sjömän!"

146142-40146142-40

Jag som skulle sova bort hela dagen idag för en gångs skull men blev ingenting med det. Istället vaknade jag urpigg klockan nio på morgonen med bara en tanke i huvudet - Gyllene Tiders låt "Åh åh, ni dansar inte lika bra som sjömän". Varför just denna låt?

Hur som helst, vad gör man när man vaknar med den här tanken i huvudet? Givetvis sätter man igång dvd:n med Gyllene Tiders genomtåg genom Sverige år 2005. Nog finns det säkert många härliga konserter att gå på med bra mycket bättre artister än Gyllene Tider, men Gyllene Tider konserten 2005 var ändå speciell. Är speciellt att vara en av 35 000, ett stort gungande hav av människor, leenden överallt och framför allt så sjunger precis ALLA! Publiken tog ju fullkomligt över konserten och överröstade stackarna på scen. För alla kan väl gyllene tider låtarna?!

Nu ska jag äta frukost framför min dvd och resten av dagen är faktiskt helt oplanerad och vet du vad, det känns faktiskt riktigt skönt!

Tack för en underbar tentafest igår - ni är bäst, helt klart bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback