Vill, borde, ska?

Jag brukar väl alltid veta vad jag vill men tydligen inte nu! Eller det kanske inte är så att jag inte vet vad jag vill utan snarare så att det är så mycket jag vill att det hela inte går ihop. Hm.. Många att träffa, mycket roligt att göra, mycket viktigt att göra, mycket som behövs göra och mycket jag vill göra. Rädd för att göra folk besvikna men antar att det inte spelar någon roll hur jag gör utan kommer förmodligen göra någon besviken ändå. Ska man fokusera på det man vill göra eller det man borde göra? Hm.. Följdfrågan blir förståss då; vad vill jag göra och vad borde jag göra?

Sicket meningslöst blogginlägg! Ber om ursäkt för denna låga nivå!


Kommentarer
Postat av: malin

inget att be om ursäkt om. du har väl läst alla mina hemskt meningslösa. men ibland kan de vara skönt att bara skriva en massa meningslöst skit. och då inte menat att jag faktiskt höll med dig om att ditt inlägg var meningslöst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback