Upptagen

Den här veckan ska jag vara en upptagen kvinna - så det så! På så sätt tänker jag inte så mycket för det har jag ingen lust med just nu. Ibland är det bäst att bara förtränga.. Fast verkar nästan som om det är fler än jag som tänkt eller så är det bara en slump att en viss person går igenom både bilder och blogg-inlägg just nu. hm! Men upptagen ska jag vara den här veckan, varenda minut ska planeras, ska vara effektiv och inte en minut får gå till spillo! Detta innebär dock inte att jag ska ha tråkigt hela veckan. Nej absolut inte! De roliga sakerna ska planeras in i schemat de också.

Nu ska jag plugga.. och kolla lite på tv samtidigt! För om jag gör två saker samtidigt måste väl det innebära att jag är effektiv, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback