Svammel, svammel, svammel..

Svar ja, jag håller förmodligen på att bli galen, riktigt jäkla galen. Så ser ni någon på Campus idag som irrar omkring och ser mer förvirrad ut än vanligt så behöver ni inte bli rädda - det är förmodligen bara jag och ingen förrymd psykpatient från SSS...

Har kommit fram till att det finns låtar som gör att hjärtat slår dubbelslag och en stor klump uppstår någonstans i halsgropen. Så vad gör jag? Lyssnar på låten en gång till givetvis! Minnen och tankar uppstår och som om det inte skulle räcka så finns det ju alltid bilder och dylikt jag kan titta på som gör att ett par extra spikar slås in i mitt redan dunkande huvud. Hur kan man vara så dum att man dras till det som långt där inne faktiskt gör ont? Illa, riktigt jäkla illa!

Okej, nu när jag har skrivit av mig lite grann (även om detta inlägga bara består av en massa svammel!) så ska jag återgå till att vara upptagen. Var god bortse från det överstående! Att jag ens skriver det här måste ju innebära att jag är riktigt rubbad. Jaja, vem vill vara som alla andra?! :P
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback