Släpp mig fri..

Då har man inhandlat biljetter till overallsittningen den 3/3. Synd att det inte är så många som ska med men vi får se till att ha riktigt kul ändå. Nu ikväll har vi (gamla goa skidgänget) haft en liten filmkväll hos Malin. Var trevligt, som alltid! Vårt nya handslag är kungligt.. Haha!

Har fastnat för den här låten, gått och nynnat på den hela dagen. Det är ingen sepciell låt så men den har fastnat, helt klart fastnat!

Jag vaknar varje dag och tänker vem fan är jag?
Tider har passerat men de är samma jag idag
och jag vaknar varje dag och frågar mig själv mår du bra ?
Tden passerar snabbt men ingenting jag kan komma ikapp
men tackar ändå livet för dom stunderna som jag haft.
Jag tänker tillbaka men drömmar är få,
blickar mot himlen och fyller mitt mål.
Vägen tar slut men jag fortsätter att gå.

Snälla du jag orkar inte me av de här
jag släpper mina vingar och flyger till min värld...

Släpp mig fri låt mig flyga från det här,
låt mig ta mig iväg och slippa det här.
Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån,
vill sväva som fågeln fri bland moln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback