Självömkan

Vilken dag.. Har jag fått något gjort överhuvudtaget? Vaknade vid elva, gjorde mig iordning lite snabbt och gick runt Växjösjön med Sarah, hem och lagade mat, sedan till ica för att handla. När jag kom hem från handlandet hade jag en väldig magvärk så jag knappt kunde stå på benen. Hade tänkt baka bröd men istället blev det en värktablett och sedan sängen direkt! Men det är väl tanken som räknas ändå? Var ju tvungen att plocka upp varorna innan jag kunde gå och lägga mig också. Och nu när jag tittade in i kylskåpet låg både pastan och tandkrämen där inne. Hm.. Tur att värktabletten har börjat verka så att jag kan tänka någorlunda klart åtminstone.

Blir nog en kväll framför tv:n ikväll och sedan gå och lägga mig tidigt. Håller på att bli riktigt förkyld också nu. Ajajaj.. Haha, vilken vekling jag är! Men vad gör man när man bor ensam, tycker ingen annan synd om en får man väl göra det själv!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback