Saknar

Trött, trött, trött.. Trött på allt! Blä för denna juridik. Jag som faktiskt inbillade mig till en början att jag skulle tycka att det här var lite intressant. Och visst kan jag tycka att juridik är intressant så länge det inte handlar om handelsjuridik. Vilken soppa!

Funderar på om jag ska åka hem i helgen eller inte. Vill men ändå inte. Rädd för att inte räcka till, för att jag inte ska hinna med allt och alla, för att folk ska bli besvikna och rädd för min egna reaktion som kom upp i helgen. Usch, borde kanske åka hem i helgen, borde verkligen plugga nu, borde absolut städa lägenheten, borde faktiskt gå en runda och få lite frisk luft, borde nog... Ja, det finns så mycket som jag borde göra och ändå gör jag absolut ingenting. Ikväll blir det i alla fall bio med vännerna - hoppas jag i alla fall! Inte för att jag varit förtjänt av det idag men får ju ingenting gjort ändå.

Saknar... något! Men vet inte riktigt vad... Våren kanske? Och hoppet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback