Rosévin?

Eh, vad hände igår egentligen? Verkar ju vara fler än jag som förvånades över kvällens slutresultat. Ju längre fram dagen skrider desto fler flashbacks får jag. Åh, jag är så korkad! Planen var en lugn kväll, en kväll som inte alls skulle sluta som den gjorde. Tequila är ingenting för mig och inte Barcardi Rasberry heller för den delen.. Hm! Fast på det hela taget var ju kvällen ganska rolig och helt klart minnesvärd - sen att alla minnesbilder inte är på plats är en annan sak. Haha. Och jag vet att man egentligen inte bör skylla på alkoholen men i det här fallet skiter jag faktiskt i det! (Sicket svammel det här blev!)

Rosévin är utspätt rödvin och innehåller med andra ord ingen alkohol alls.. eller hur var det?

Kommentarer
Postat av: Kossan

haha.. jag frågar mig detsamma. Vad i hela friden hände!? Och jag ska aldrig mer tro att rosévin är utspätt rödvin. MYCKET dum tanke. MYCKET.

2007-02-17 @ 17:55:55
Postat av: malin

tequila, vin, bacardi, öl, tequila rose. underbar blandning men tyvärr verkade inte mitt huvud tycka samma sak i morse...=( ses om en timme! ser framemot en (lugn) kväll med er...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback