Ronneby-helg

Då var man hemma i Ronneby. På ett sätt är det ganska skönt även om rastlösheten gör att jag nästan klättrar på väggarna. Dagens schema har i princip bestått av enbart vila. Träffade Brattan en sväng och nu ikväll har jag tillsammans med övriga familjen tittat på melodifestivalen.

Igår hade jag däremot riktigt kul i Karlskrona! Var länge sedan jag hade så kul någonstans utanför Campus. Kul att träffa Jessie, Josse och Mia.. Blev en del fyllesnack tror jag för fick höra att jag tydligen har en beundrare. Haha, lilla Jessie!

Nu blir det Wallander-film med lillebror och pappa... Mysko! Det här låter verkligen inte som mig..


Kommentarer
Postat av: malin

låter som en bra helg. du missade inget i och med att du inte var på sivans igår. de kan man lungt säga. ses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback