Minns du?

Minns du hur allt började? Minns du de skrivna orden? Minns du känslan? Minns du folket runtomkring? Minns du orden som du sa? Minns du orden vi aldrig behövde säga? Minns du musiken? Minns du ögonen? Minns du kvällarna? Minns du nätterna? Minns du doften? Minns du miljön? Minns du livet då? Minns du kylan? Minns du värmen? Minns du vad de sa? Minns du dagarna? Minns du något överhuvudtaget?

Jag minns.. Jag minns allt! Samtliga minnen är placerade i ett fotoalbum i mitt huvud som är förseglat med ett lås som inte ens den bästa låssmeden kan bryta upp. Minnena kan jag plocka fram när jag vill och på så sätt uppleva allt om och om igen trots att jag egentligen inte är närvarande. För närvarande är jag inte och tur är väl det.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback