Minnesvärd

Jag vet.. Jag skulle absolut INTE gå ut ikväll och jag skulle absolut INTE dricka något ikväll.. Hm, vad hände på vägen egentligen? Ida, Lina och Johanna kom hit för att titta på melodifestivalen (som förövrigt är lite av en skandal med tanke på att afterdark inte gick vidare!). Av någon anledning hamnade jag och Johanna sedan i VäxjöCity. Vi betalde ett skyhögt inträde, dansade på ett folktomt dansgolv, pratade med en full skåning som arbetade i Älghult, Johanna flörtade med en bilförare som sedan förföljde oss och kvällen avslutades sedan på Statoil - givet! Och jag kan faktiskt, trots att kvällen blev som den blev, ändå säga att det var en ganska rolig kväll och om inte annat i alla fall helt klart minnesvärd.

Till alla som jag tidigare under dagen sagt till att jag inte skulle gå ut ikväll på grund av sjukdom vill jag bara säga att förkylningen trots allt kändes lite bättre efter melodifestivalen (jag kunde åtminstone andas!), Dessutom kom jag faktiskt hem redan runt ett-tiden..Och imorgon ska jag ta det lugnt hela dagen - jag lovar! Det enda jag ska göra då är att umgås med Louie Ouie - världens bästa!

Tack för en trevlig filmkväll tjejer och tack för en minnesvärd utekväll Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback